electrosteel.ro ofera clienților săi serviciul de returnare al produselor conform legislației în vigoare, in conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2014 electrosteel.ro își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime. 

SERVICIUL RETUR Se asigură returul in condiţiile in care:

  • Produsele se returnează în maximum 14 zile calendaristicede la achiziţie/ receptia produselor .
  • Este prezentat în original documentul fiscal (factura) care dovedeşte achiziţionarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare – ex.certificate de garantie, declarative de conformitate, manual de utilizare);
  • Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • Produsele achizitionate la pachet/set vor fi returnate in aceeasi cantitate/forma (pachetul/setul este complet).


Nu se accepta returnarea produselor aflate in urmatoarele situatii:

  • Produse returnate incomplet (fara ambalajul producatorului, fara documentele aferente, produse carora le lipsesc accesorii);
  • Produse deteriorate ca urmare a ambalarii necorespunzatoare la retur (expuse la deteriorare pe durata transportului);
  • Articole asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice,

In conditiile enumerate mai sus ne rezervam dreptul:

  • de a accepta produsul si a opri o suma corespunzatoare, suma ce va fi comunicata ca urmare a evaluarii prejudiciilor aduse;
  • de a refuza orice retur care nu indeplineste intocmai conditiile de returnare.

Recomandam ca returul sa se efectueze prin serviciul de curierat cu care a fost expediat initial produsul. In cazul returului prin curier, costurile de transport vor fi suportate de catre cumparator. In cazul in care returul este trimis cu plata ramburs, ne rezervam dreptul de a scadea costul aferent returului din suma ce trebuie restituita clientului.
Inscrie pe documentul de transport si colet adresa noastra completa si observatia: „RETUR”.

Dupa primirea si procesarea returului, vei fi contactat de catre unul din reprezentantii nostri, pentru a stabili detaliile inlocuirii produsului sau metoda de rambursare a banilor. RESTITUIREA SUMELOR PROVENITE DIN SERVICIUL DE RETUR.

Banii se vor rambursa in maxim 14 zile de la confirmarea acceptarii returului prin:

  • Virament bancar (in contul clientului) – dupa ce primim codul IBAN de la client,
  • Rambursarea inapoi pe cardul bancar cu care s-a efectuat plata – prin transmiterea catre banca a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, daca anularea se realizeaza inainte de a incasa banii de la banca.